Mengapa Aku Join FOREVER?
Hi guys....Bertemu lagi kita di laman Rashid Nor Blog.
Harap korang semua sihat dan dilindungi daripada wabak COVID-19.
Saya nie sebenarnya jenis tak berminat langsung dengan MLM apa ke bagai semua nie. Macam-macam aku pernah join...korang cakap je apa yg aku tak masuk...semua dah rasa..hahahaha... takde satu pun yang melekat beb. Tu yang aku rasa ramai antara korang yang macam aku jugak nie...
Tak dinafikan...ramai org yang sama spesis macam aku nie jugak kan? baik korang ngaku cepat..hahaha.
So...aku nak berkongsi ngan korang kat luar sana kenapa aku join FOREVER LIVING PRODUCT (FLP) nie dan apakah BIG WHY aku sebenarnya....
Sebab No. 1
PERCAYA
Ianya bermula bila anak yg bongsu mengidap sebu perut sbab angin banyak dalam perut. Dah pelbagai ubat & supplement yang aku cuba. Masih tiada perubahan. Lama jugak la budak tu kena sakit angin dalam perut - senak dan sakit...urut, sapu minyak & ubat doktor semua dh buat. Sehinggalah diperkenalkan dengan Aloe Bits n Peaches dan Bee Honey oleh FLP. Alhamdulillah.... sembuh dengan izin Allah...keajaiban daun aloe vera jenis Barbadensis Miller dan madu lebah.
Sebab No. 2
PRODUK 'SUPER FOOD' YANG LENGKAP
FLP ada produk rangkaian makanan 'super food' yang lengkap untuk luaran dan dalaman. Tak payah carik yg lain. Semua ada berasaskan makanan sunnag dan mendapat pengiktirafan HALAL. Untuk mendapat manfaat yang maksimum bagi apa sahaja produk atau ubat yang kita makan, pertama sekali adalah sangat penting bagi USUS kita bersih dan baik. Sebab apa? Semua ekstrak zat dan khasiat berlaku di usus kita (usus besar dan usus kecil). Kalu usus kotor, mcm mana nk serap zat dan khasiat makanan serta ubat? Kan? Cer korang tengok gambar bawah nie....eeeee
Sebab No. 3
BAGI YANG NAK BUAT BISNES, FLP MEMPUNYAI 3 KEKUATAN MARKETING PLAN YANG SANGAT BERBEZA DAN MEMBERI KEUNTUNGAN DAN BONUS YANG SANGAT SANGAT BANYAK
Konsep 1 - Tiada Orang Tengah. Kita direct dengan syarikat dan mendapat untung runcit antara 35% - 48% dan banyak lagi.....
Konsep 2 - Tiada sistem point atau mata (BV/PVUV). Direct untung runcit dengan keuntungan lebih banyak
Konsep 3 - Tiada sistem pairing atau matching. Tidak perlukan pangkat yang tinggi untuk mendapat bonus yang banyak...so lebih banyak bonus
Untuk memulakan bisness, hanya perlukan modal yang sangat rendah dan dah boleh berniaga di seluruh dunia. Ada 2 jenis keahlian jer:
Murah kan? Bolah dapat diskaun seumur hidup beb!!! Tidak perlu maintain point atau apa2 pun. Beli 1 barang pun dapat diskaun...tiada min. purchase... mana nak carik weeeii !!!
Sebab No. 4
PRODUK SUPER FOOD DARIPADA LUAR NEGARA DAN HARGA SANGAT MURAH
Produk FLP didatangkan daripada USA guy... siap dengan pengesahan HALAL. Produk FLP dah ada di pasaran negara seperti Arab Saudi
So...jangan risau....di Malaysia memamg dah ada kelulusan drp KKM. Kalu tak, mana boleh masuk dan dijual di negara kita. Malaysia antara negara yang sangat ketat dalam memastikan tahap keselamatan dan kesahihan produk kesihatan yang dijual kepada orang awam.






Comments
Post a Comment